2011. szeptember 23., péntek

Garbós body 74 - Jelenlegi ára: 50 Ft

Igazán könnyű ráadni a babára, bár én is tartottam ettől, mikor vettem, de ne aggódj, kikapcsolod a patentos és szuper öltöztetni. Ha kiviszed a hideg őszi, vagy jeges téli időben, nem fúj be  a nyakához a hideg, ezért imádtam annyira! Sajnos az egyik patent mellett meg kell erősíteni az anyagot, ezért ennyi az ára! Kérésre meg is varrom! Szerintem nem is nagyon látszik... Ha tökéleteset szeretnél ilyenben, akkor nézd meg az aukcióimat, van egy téglavörös újszerű is!
NÉZD MEG! Nagyon megéri!!!
Állatszőr-, és dohányfüstmentes lakásból származó ruhák, babás mosószerrel mosva.
Személyes átvétel:
Újpesten, vagy Közvágóhíd, Boráros tér, Nagykörút, 3-as metró megállói (főképp Ferenc krt-Újpest Kp. közt, de rugalmas vagyok), 14-es villamos megállói (főképp Lehel tértől Újpest Kp. ig), Lurdy, 1-es villamos vonala Lágymányosi híd-Árpád híd pesti hídfő közt. A személyes átvételről érdeklődj leütés előtt, ha nem szerepel a helyszín a felsoroltak közt, hátha meg tudjuk oldani.
Szívesen postázom is előreutalás után, a magyar posta aktuális díjszabása szerint. Pontos postai díj: leütés és csomagolás után.
Kérdezz bátran!

Jelenlegi ára: 50 Ft

Az aukció vége: 2011-10-05 07:19
. Garbós body 74 - Jelenlegi ára: 50 Ft